مصاحبه آرشیو خبر ها
قدرتمان را ثابت کردیم / بازی با آلمان ؟ باید بهتر از این باشیم

قدرتمان را ثابت کردیم / بازی با آلمان ؟ باید بهتر از این باشیم

ایتالیا شب گذشته موفق شد در دیداری زیبا و مهیج اسپانیا را شکست دهد تا با صعود به مرحله بعدی بار دیگر قدرت خود را ثابت کند. جورجو کیلینی مدافع آتزوری و یووه، که گل اول ایتالیا را بثمر رساند در پایان بازی گفت:

 

بازی سختی را برنده شدیم و این ما را بسیار خوشحال می کند. این اثبات قدرتمان بود که نشان دهیم چه تیم عالی هستیم و همیشه برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. اسپانیا حریف قدرتمند و بزرگی است و مدافع عنوان قهرمانی. اما ما با قدرت پیش رفتیم.

 

دقایق انتهایی تحت فشار بودید؟

 

بله، واقعیت این است که سخت بود و اسپانیا بسیار تلاش کرد تا حداقل یک بار دروازه ما را باز کند. در 15 دقیقه آخرِ بازی آن ها سخت کوشی زیادی داشتند اما ایستادگی ما عالی بود.

 

انتقام از اسپانیا؟

 

ما می خواستیم خودمان را بار دیگر ثابت کنیم ضمن اینکه به قدرت اسپانیا هم پایان داده باشیم و انتقام گذشته را بگیریم.

 

حالا راه شما چگونه خواهد بود؟

 

این برای ما ابتدای کار است، تا اینجا خوب کار کردیم و خیلی ها شگفت زده شده اند. ایتالیا همیشه برای پیروزی و قهرمانی می جنگد و حالا ما فقط چند ساعت برای خوشحالی کردن وقت داریم زیرا باید با تمرکز به بازی و حریف های بعدی فکر کنیم. راه خوبی را شروع کردیم و پیشرفت مناسبی هم داشتیم که باید تا آخر همینگونه ادامه پیدا کند.

 

رویارویی احتمال با آلمان؟

 

آن ها تیم قدرمندی هستند و بسباری شانس آن ها را بیشتر می دانند. ما و آلمان دو تیم مدعی و قدرتمند هستیم و اگر با هم بازی کنیم این جدال زیبایی خواهد بود، اما فکر می کنم برای پیروزی برابر آن ها نیاز به انجام کارهای بزرگ و فوق العاده ای داریم حتی به مراتب بیشتر از بازی با اسپانیا.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: